torsdag, april 26, 2007

liten lista del1.

Hittade en väldigt lång lista, så jag bestämde mig för att dela upp den och ta en kategori varje dag. så här är den första - Utseende.

[x] Jag är kortare än 160cm.
[x] Ibland tycker jag att jag är ful, typ när jag precis har klivit upp ur sängen.
[x] Jag blir lätt brun.
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tatuering.
[ ] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[x] Jag har glasögon/linser.
[ ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[x] Jag har mer än två piercingar.
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[x] Jag har fräknar.

Missa inte den spännande uppföljningen imorgon, då det kommer handla om familjen!

Hade gôtt!

Inga kommentarer: