tisdag, maj 22, 2007

14 days of countdown.

har umgåtts med bästaste sofia idag. tur var det, för jag var på riktigt flum- humör och ingen passar bättre att vara med än Sofia! det flummiga började redan på spanskan, för ibland vet jag inte vad jag och mina klasskompisar får allt ifrån. även fast spanskan suger i sig, lyckas vi alltid få oss iaf ett litet skratt varje lektion.

aja.

studiedag imorgon och det betyder besök på Gäddan, old school you know. ska träffa sofia och alla andra underbara människor där. tänkte kanske käka där också, för jag orkar inte göra någon mat by myself.
sen blir det hem och plugga satan på presentationen till Snilleblixten. vi ska fan vinna det här nu!

idag (bara för att jag får sova imorgon) ska jag lägga mig hyfsat tidigt. det betyder typ nu, när jag är klar med detta inlägg. har kommit i säng alldelles försent de senaste nätterna. men jag har bara mig själv att skylla. nästan.

en glädjande tanke är att jag har sommarlov om två veckor :) varav 8 dagar är med lektioner.

Nej, som sagt. "tidigt" i säng var det ja.
- så godnatt.

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vernissagen är mellan klockan 14.30 - 16.00. Annars är utställningen ons, tor, fre klockan 17.00 - 19.00. Jag och Jossan är där på vernissagen och på torsdagen. Kom och kolla :D