fredag, maj 11, 2007

midnight.

God lördag (som adam & gry skulle ha sagt).

det här är säkert tredje gången jag påbörjar ett blogginlägg idag. blir typ avbruten hela tiden + att jag inte har så mycket att skriva, fast ändå är jag full av funderingar. det tar också tid att skriva bara för jag sitter vid MSN samtidigt och har en diskussion och det är svårt att vara aktiv i båda på samma gång.

om 24 h har vi fått reda på vem som vinner Eurovision Song Contest. Känns ju som The Ark kommer komma bra till, med tanke på alla kassa bidrag som gick vidare i semifinalen. Det var ju katastrof. De bidrag som var ganska okej, gick inte vidare =P Men men, hela europa kan inte ha samma smak.

funderar på att sova. men jag är just nu på höjden av lathet. jag orkar inte gå och lägga mig.

Ciao!

Inga kommentarer: