torsdag, juni 21, 2007

gråa dagar.

idag fick jag mina betyg från jb. blev extra glad för mitt mvg i svenska. så allt som allt fick jag tre mvg :) fast det är några kurser som vi ska fortsätta läsa nästa år där jag ligger rätt bra till så..

usch, vad tråkigt väder det är =/ och imorgon är det midsommarafton. ska vara hemma med familjen och umgås med lite folk som kommer hit, blir nog trevligt. fast jag hade ju inte haft något emot att umgås med mina vänner, men eftersom läget är som det är så finns det inte så mycket att göra åt det.

vad händer idag då? kan ju börja städa idag så slipper jag ta allt imorgon.

Ciao!


Och natten som kom sov jag vaken och drömde om allt,
allt som vi kunnat göra
Om någon som vill ge mig värme när allting känns kallt
och nån att beröra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Elin sa...

översättning av kommentaren från "rodrigo":
Hi, I thought that your blog for the quite interesting google tá I liked this post. When it gives it calls in for my blog, it is on personalized T-shirts, it shows step by step how it will create a quite manageable personalized T-shirt. Up to more.