lördag, juni 02, 2007

hang on.

fick värsta känslan när Hang On började spelas. känslan av sommar och saknaden av min gamla klass =/ vill ha sommar nu! men det är inte långt kvar, 3 dagar rättare sagt, sen har jag sommarlov =) det blir nog hällarna på fredag. ska vara där och ta hand om alla ^^

nu kommer det bli tomt i mitt rum, för på tisdag ska datorn lämnas in :( men man nördar ju inte lika mycket nu på sommaren ändå. om jag väl gör det, så gör säkert inte Du det och då är det ändå inge kul.

funderar på att träna imorgon. måste få in mina rutiner igen. ska iallafall iväg till köping och kolla på shoes, sen hem och jobba, plugga och jobba igen. sen var den helgen över.

ska man hitta på nu då? jag blir inte trött förräns runt ett kanske och det finns ingen rolig att snacka med heller, så jag får väl sitta här i min ensamhet tills jag somnar =P aja.

Ciao!

Is there something, or it is just imagination?

Inga kommentarer: