söndag, juli 29, 2007

den tjugonionde!


Idag är det den 29 Juli och det betyder att jag och Oskar har varit tillsammans en månad! :) Tiden går fort när man har kul sägs det och jag kan inte annat än att hålla med!

Idag har jag (självklart) vart med Oskar, jobbat lite på bion och packat eftersom vi åker ner till Skåne imorgon. men vi ska bara vara där i tre dagar så det blir en "mini- semester". Skönt att komma bort lite ändå..

Ska också meddela att jag numera är korthårig. I fredags gick jag, Ullis och Sofia till Jossan och lät henne klippa oss. En rejäl bit blev det, mest på mig, eftersom jag hade längst hår från början. Jag blev helnöjd och det blev nog de andra också med deras förändring. Det bästa av allt- vi tjänade 240 kronor, på att inte gå till en "riktig" frisör.
Nu ska jag packa ner det sista och sedan ta en dusch. Ses på torsdag!
Ciao!
You are so beautiful!


Inga kommentarer: