fredag, juli 20, 2007

fredag.

Hej alla glada :)

Fredag. Sista riktiga jobbdagen idag då. Oscar bjöd på mumsig kladdkaka ^^ Vi gjorde inte alls mycket vettigt idag, hjälpte till att sätta dit lite etiketter på några pärmar, jag vattnade blommorna när jag kom och sen arkiverade vi lite. Eftersom det inte fanns så mycket att göra så fick vi sluta 12.30! Så då åkte jag hem och la mig ute i solen och läste lite tills ögonen gick i kors, så då la jag mig ner i solstolen och vilade lite. Sen hamnade jag här till slut, som vanligt när det inte finns nåt bättre att göra.

Jag gissar att jag kommer spendera större delen av helgen med Oskar :)
fast ikväll ska jag nog bara vara hemma med familjen. mys!

Funderar på att slå en pling till Sofia som är nere i Strömstad men sin familj.

så får det nog bli!

Ciao!

Inga kommentarer: