söndag, september 30, 2007

El fin de semana.

Denna helg har inte varit något att klaga över.

I fredags hade vi kalas hos Ullis, det var mycket trevligt ska jag säga. Tack alla för en trevlig kväll och tack för fina presenter :)

Igår tillbringade jag största delen av dagen framför matteboken, fanns inte så mycket annat att göra när ingen var hemma, familjen hade övergett mig för bröllop i Linköping.
På kvällen kom Oskar och höll mig sällskap, så jag slapp sova helt ensam.

Idag har jag försökt plugga lite mer matte, gick stundvis bra. Kvällen har spenderats hos Ullis med lite kul folk =)

Hur ser kommande vecka ut då?
Imorgon blir det först Nautilus med Sofia, sen iväg till skolan och ha medieproduktion. Så mycket mer är inte planerat förrän nästa helg, då det blir kalas eftersom jag fyller på fredag! =)

Det var allt jag hade att säga.

Ciao!

Inga kommentarer: