måndag, september 03, 2007

..it's getting late.

sitter här, fast det känns som jag snart borde gå och sova. fast imorgon har jag en liten sovmorgon, egentligen lång, men jag vill få ut så mycket av en dag som möjligt. jag är inte heller så trött, så varför sova, bara för att klockan säger det? som någon skrev förut:
- Klockan är relativ, man känner själv hur trött man är.

Imorgon blir det upp till nautilus på morgonen, på vägen dit ska jag förbi och fråga om praktikplats. Sen hem efter träningen och göra sig iordning, åka till skolan, käka, ha matte i t r e timmar. sen hem och träffa Oskar =) Har saknat honom, har ju inte träffat han på över en vecka. Näst bäst av allt, Idol börjar imorgon! Det är väl höstens höjdpunkt, förutom de två läkarserier jag annars brukar se.

Ska dra mig, kanske orkar läsa lite.

Ciao!

Inga kommentarer: