tisdag, september 25, 2007

Sovmorgon – varför då?

Har sovmorgon på tisdagar, i alla fall fram tills APU:n. Men inte kan jag sova länge för det? Vaknade vid sju, så jag gick upp och åt frukost. Hade tänkt åka upp och träna innan jag åker till skolan. Fast jag får ta det lite lugnt, för jag börjar få lite ont i halsen =/ Men då är det tur att jag har börjat dricka te, för det mår min hals bättre av!

Idag är det matte som står på schemat. Känns bra nu i början när det inte är så svåra uppgifter. Värre kommer det bli. Tur att vi har fått en väldigt bra mattelärare. Hade vi haft P kvar vet jag inte hur det hade slutat :s

Känns som den här veckan är ganska planerad, usch jag vill inte ha massa inplanerat. Idag är det styrelsemöte på bion, imorgon är det vattengympa, på torsdag ska jag, sofia och chrille köpa massa grejer tills på fredag, då det blir kalas. Sen är det andra massa saker som också ska hinnas med. Vill träffa Sabina snart också, har inte träffat henne sen medeltidsveckan :( saknar dig väldigt mycket!

Nu ska jag snart pallra mig upp till Nultan.

Ciao!

Inga kommentarer: