söndag, oktober 21, 2007

Sunday.

Igår var jag och Sabina så duktiga så klockan halv elva var vi uppe vid badet, då vi tränade sen bubblade lite. Sen efter det for vi hem till Sabina för att käka lite och fika med chokladbullar J Sen kollade vi på filmen The Holiday, så himla bra! Tack för en trevlig dag Sabina, vi måste ses snart igen. Blir nog på höstlovet va?!

Idag har jag inte gjort så mycket, gick upp vid kvart i elva, käka frulle framför tv:n sen har jag typ setat här. Vid fyra kilade jag över till Sofia och hjälpte henne rensa lite musik på hennes dator, sen hem och käka sen jobba, sen hem och kolla på andra avenyn med Sofia och nu sitter jag här och Sofia sitter framför tv:n..Hon tycker jag ska vara social med henne så jag ska väl vara det också.

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart vi ska ses på höstlovet :) <3 / Sabina