tisdag, november 20, 2007

He’s the man!

Sitter och kollar på en konsert med Justin Timberlake, han är grym! Han kan både sjunga & dansa, dessutom är han snygg också! Finns väl inte så mycket ont att säga om den killen! J

Kan behövas någon som honom som gör min dag lite bättre. Fick formatera om min dator imorse och då försvann tre skolarbeten jag hade gjort hemma under praktiken =/ Så det är bara att skriva om min engelska novell och göra en ny flash- film. Som tur är hade jag kvar min idrottsplanering på papper J

Som jag skrev i förra inlägget har vi bara idrott imorgon, så efter det blir det käk och lite mer julklappsinköp! Blir något från Make Up Store till mig själv från farmor och sedan present till syster från mormor! När jag kommer hem till Arboga ska jag & mamma titta på vad jag ska köpa för present till syster.

Det var allt för mig.

Ciao!

3 kommentarer:

Sabina sa...

Ja det tycker jag verkligen att du ska göra :) (komma och hälsa på) Vi får höras :) Pussen<3

Sabina sa...

Heeej elin :) Vill du vara med mig nån dag snart och ta lite foton? Ska göra ett fotokollage på fotografisk bild så jag måste ta foton. :P Pussen<3

Sabina sa...

På lördag ska jag vara barnvakt :( Men kan du kanske på söndag? Jag får nog låna kamera men det blir bättre om vi tar din om det är okej för dej :) Vill du hjälpa mig att göra en personlig logga till mej då med? ;) Pussen<3