tisdag, november 27, 2007

Music’s all I want, music’s all I need!

På senaste tiden har jag börjat lyssna på lite ny musik, d.v.s. nya musikstilar kan man säga. Eller jag lyssnar ju på det mesta, men nu har jag fastnat för bl.a. typ r'n'b (är inte så bra på alla musikstilar & r'n'b brukar inte jag tycka om =P). Två av de bästa låtarna inom den genren just nu är Timbaland feat. Justin Timberlake - Release och även Alicia Keys – No One. De är helt olika låtar men sköna båda två!
Två andra bra låtar är åt rock- hållet och de är Lostprophets - Can't Catch Tomorrow (hela albumet är bra!) & Avenged Sevenfold – Afterlife!

För att hålla mig till min vanliga favoritgenre, mer akustisk-chill-musik så är Colbie Caillat & Tyler Hilton riktigt bra! J

För att avsluta detta inlägg på bästa sätt ska jag meddela att Lars Winnerbäck ska göra en sommarturné :D :D :D Den 8:e augusti är han i örebro och på fredag släpps biljetterna!

Ha en fortsatt bra tisdag everyone! J

Ciao!

Inga kommentarer: