tisdag, december 04, 2007

Headache.

Sitter här med en väldigt jobbig huvudvärk. Känner mig som de personerna på den där tv- reklamen ni vet. Trött har jag varit hela dagen också, men jag har nog inte sovit mindre än vanligt, så jag tycker det är lite konstig. Sen är det ju tusen tankar som far runt i mitt huvud nu, vilket nog inte är en positiv sak för tillfället. Jag tänker alldeles för mycket!

På tal om att jag har varit trött hela dagen, jag har kommit tillbaka till en period då jag har svårt att sova. Min gissning varför är att jag nog är ganska stressad och att som jag skrev tidigare, jag tänker för mycket. På allt och inget. Mycket som jag inte borde tänka på, men säger man att man ska sluta tänka på nåt tänker man ju bara på det ännu mer.

Blir nog sängen snart.

Ciao!

I just want to put things back, as they were before.
But it is easier to just put the past behind me.
Well, easier said than done.

1 kommentar:

Sabina sa...

Gumman då! Hoppas du mpr bättre, jag som tänkte fråga dig om vi kan va på lördag.. Jag har prov & massa läxor så fredag söndag har jag bokat in plugg :( Men vad gör du på lördag? Puss<3