söndag, januari 27, 2008

No one

Imorse blev det en sväng till gymmet och jag ska nog dit imorgon med. måste verkligen börja träna upp min kondition nu, spec om jag och min farbror ska springa medåkersloppet senare i vår.

Annars har jag spenderat dagen med näsan i matteboken, har bara 3 uppgifter kvar nu innan provet på tisdag. Känner mig inte helt säker på allt, men jag får nog iaf godkänt.
Annars har jag kollat lite på oc idag också, var ett tag sen sist =P

Snart börjar andra avenyn J tycker egentligen det börjar spåra ut lite, men man måste ju vad som händer med allt, bl.a. äckel- Håkon.

Ny skolvecka imorgon och då är det bara en vecka kvar sen kommer mina kläder från h&m J
har även hittat en snygg t- shirt från deras nya kollektion mot AIDS. Men den kommer inte ut i butik förrän på torsdag, vilket är bra på ett sätt för det är då jag får pengar J men jag kommer nog inte hinna köpa den förrän nästa måndag =P ovärt vetande för er, men så är det iaf.

Ska kila nu, ciao!

Inga kommentarer: