torsdag, februari 21, 2008

A day off or an off day?

Idag har jag varit trött och seg typ hela dagen. vaknade med träningsvärk också så jag blev inte så pigg på att göra nåt, men en promenad med mamma i skogen orkade jag ändå med. så jag struntade i gymmet då.
sitter och lyssnar på Hoffmaestro på myspace, de spelar så skön musik! Jag känner att det här året har börjat bra om man kollar i musikväg, man hittar liksom nya artister nästan hela tiden. och det är blandade stilar också :)

när jag stog i duschen så ringde pappa, så jag ringde upp sen och kollade vad han ville och han hade hittat en "usb- adapter" + minneskort (mobil) för 249:- så nu har jag två minneskort á 1 GB till mobilen, plus en adapter så jag kan lägga in musik dirket till kortet :)

Ikväll blir det välgörenhetsgala för min del (och halva arbogas ungdomar) det ska bli kul!

Ciao!

Inga kommentarer: