onsdag, februari 06, 2008

Peace and quiet?

Idag känner jag mig riktigt duktig samtidig som jag inte alls känner mig duktig, eller om vi ska kalla det för nyttig/onyttig =P
Jag började med att jag städade(får inte blandas ihop med rensade!) min garderob lite, d.v.s. jag hängde in lite klänningar och sånt i mammas garderob så jag fick lite luft mellan galgarna och även kunde hänga in mina h&m- kläder =) så nu behöver man inte hänga in kläderna med våld haha. Så ni kan förstå hur mycket jag längtar tills jag ska bygga en större garderob i mitt nya rum J
Till den andra anledningen till varför jag kände mig nyttig idag: jag och Sofia gick upp till Nautilus, där vi tränade sen bubblade, bra va?
Men när vi kom hem bakade vi chokladbollar, som vi sedan moffade i oss, lite mindre nyttigt!

Annars idag då, ja vi var ju på badet mellan 12-14.30, sen gjorde vi ju som sagt chokladbollar, sen gick vi hem till Sofia och jag fick massa musik av henne, vid sju drog vi till backen för att sociala oss lite.
Snart blir det nog sängen, ska kanske bara spela lite gitarr, ordna bland musiken och så först!

Ciao!

3 kommentarer:

Sabina sa...

Vad duktig du är Elin :) Visst är det ganska skoj att städa sitt rum när man väl kommit igång?! :) Jag ska försöka börja blogga IGEN så du vet .. Hade en del att skriva idag så du kanske inte orkar läsa hela ;)Puss<3

Sabina sa...

Tack Elin för att du fixade min blogg :)

Sabina sa...

Kom precis på hur jag ville ha sidan när jag såg hur du gjort. Äre det okej om jag ändrar lite fasst har kvar den där rubriken, var mest rubriken jag hade problem med, kanske härmar dig lite men det är väl okej? ;) Pusssen<3