lördag, mars 08, 2008

I’m on

Igår hade jag ingen tid alls att blogga, så nu blir det ett lite längre inlägg.
Skolan var inte så mkt att hurra för, bara filmen på engelskan.

På kvällen blev det iaf att umgås med Sabina J Först blev det bubbel, sen förbi konsum och köpa chips&dip, gott!! Sen blev det film och jag lockade hennes hår, du blev så fin! J Måste snart göras om! <3

Nu sitter jag bara och längtar på att det ska bli kväll! Är så himla taggad J

Satt och sydde klart min mössa på förmiddagen, men symaskinen var inte snäll idag =/ men till slut gick det!

Så ikväll blir det först jobb på bion, sen hem och käka, ta med sig grejerna över till Sofia där det blir lite förpärla med en till Sofia J Sen blir det party hela natten! J

Så då vet ni vart jag är ikväll =P

Ciao!

1 kommentar:

Sabina sa...

Ja det måste vi verkligen , väldigt snart! <3<3