fredag, mars 14, 2008

Rest day

Tänkte att det var dags att uppdatera lite.
Igår var det ju som sagt Björnö- kamp. Vårat lag kom trea, alltid nåt haha =P
När jag kom hem blev det sängen på en gång, var så himla trött, hade ju mer eller mindre sprungit runt hela Björnön i tre timmar.
Sen ringde Sofia, för jag skulle hjälpa henne att göra en logga till hennes "företag". Sen blev det slappa hela kvällen, jag låg mest och halvsov på hennes säng medans hon nördade vid datorn.
Vi satt även och tänkte lite på födelsedagspresenter, bäst att vara ute i god tid.

Idag är det studiedag och jag ska plugga Naturkunskap =/ utsläpp av tungmetaller, woho!

Men innan det blir plugg har jag tagit ett bad och snart blir det lunch.

I helgen blir att packa massa flyttgrejer, får nyckeln på måndag och jag är ledig nästan hela nästa vecka, det är nice J

Ciao!

Inga kommentarer: