tisdag, mars 04, 2008

There's things I'll never say

Idag stog det matte på schemat, gick ganska bra idag och då jobbade jag t.o.m. själv, eftersom Matilda som jag brukar jobba med är i thailand. så prov nästa vecka, wish me luck!
Annars har jag inte gjort så mkt idag.

Imorgon är det jag som ska hålla i våran idrottslektion, så nu ska de få jobba haha. Blir lite jobbigt bara att stå och prata inför hela klassen när ens röst inte är som den ska.

Såg idag att en ny H&M- katalog hade kommit :) bara lite tråkigt att man inte har så mkt pengar, vill försöka spara lite, så man slipper vara helt pank innan man får nytt studiebidrag. men nån liten topp kanske man kan kosta på sig ändå, älskar trots allt sommarkläderna mest!

På fredag blir det att träffa Sabina :) Filmmys och kanske lite bubbel I guess :)
och på lördag smäller det, fan va kul det ska bli. målade klart min mask igår, så nu är min outfit nästan klar, ska bara sy en mössa.

Ciao!

1 kommentar:

Sabina sa...

Morötter och dip på fredag ;)