onsdag, april 09, 2008

Ge mig nåt som tar mig någonstans

Idag är jag helt seg i huvudet. Och jag blir ju inte piggare av att vi lyssnar på massa texter på svenskan, skulle vara så skönt att bara lägga ner huvudet på bänken och blunda i någon minut.

Men eftersom jag har bestämt att jag ska plugga matte idag så gäller det att jag är pigg senare. Kommer antagligen sova på tåget och får jag sen i mig mat brukar jag bli lite piggare. Onödigt vetande för er, men så är det =P

Imorgon blir det långdag -_- har en uppgift kvar i Multimedia A som jag måste göra för att avsluta kursen, antagligen kommer den vara större än vad som behövs bara för att det är ny lärare (som för övrigt verkar sämre än förra läraren – som gjorde att jag hoppade av b- kursen).
Jag som hade tänkt vara duktig imorgon och träna, men nej, det får väl vänta till helgen =/

Börjar nu.

Ciao!

Inga kommentarer: