måndag, april 14, 2008

seven weeks

Denna helg har jag inte varit så aktiv här, men min dator är i skolan, så det förklarar en del.
Och eftersom den är i skolan, har jag knappt setat här, istället har jag hunnit med att titta på en himla massa filmer. kände att denna helg skulle bli riktigt slapp, vilket var skönt efter all flytt & plugg m.m.

Men jag har inte bara deagt framför tv:n, nej i lördags tog jag mig en springtur i skogen, idag likaså och igår var jag även på gymmet. bäst jag kör hårt nu eftersom det är drygt två veckor till medåkersloppet.

Nu är det inte långt kvar till sommaren :) Då ska jag träffa Sabina massor, har ju ett helt år att ta igen haha =P ska självklart träffa mina andra underbara vänner med :)
hoppas bara det dyker upp nå skoj, för nån större festival blir det inte för mig.
hoppas iaf på att få med mig syrran till örebro på nån gratisgrej i slutet på maj :) vore ju kul att göra nåt med henne nån gång också :)

Ciao!

1 kommentar:

Sabina sa...

hihih, vi ska va massor :)<3<3