tisdag, april 08, 2008

Tiden räcker inte till

Det är ungefär så jag känner just nu. Idag.
tänkte vara duktig och plugga matte idag, men jag har inte hunnit. Var hemma vid 6 och då ansåg jag inte hinna plugga nåt innan maten, sen blev klockan 7 och jag hade ätit klart. Öppnade datorn för att sätta på musik och får då för mig att prova nya byxorna, med skor och hela kittet. Men nöjd är jag, kommer bli så snyggt i sommar. Kul att inte ha likadana jeans som alla andra, för en gångs skull.
I alla fall, sen hann klockan bli 8 och då var det tv till 9. Nu i 25 min har jag bara snokat runt här bland bloggar och bilddagböcker.
Men inte tänker jag göra matten nu heller, för jag tänker ta en dusch istället. För jag luktar solarie och jag sparar också tid imorgon bitti om jag duschar nu.
men jag ska iaf göra lite matte sen!

Ciao!


1 kommentar:

Sabina sa...

Fiiiiint Elin :) Men när ska vi ses då :( Känner precis som dig, det finns liksom inte tid till det!! I helgen har jag massor jag ska göra .. och innan helgen med :( Men vad gör du nästa vecka då?? Kan vi ses nånting nästa vecka?? Jag vill så gärna vara med dig, miss you!! Puss<3