söndag, maj 11, 2008

Så var ännu en vecka och helg över. Jag har bara pluggat en femtedel av vad jag borde ha gjort idag, men kvällen är inte över än.. Har sovmorgon så det behöver inte bli så tidigt i säng. Ska städa och så också, men mitt rum är nästintill en bastu. Inte det skönaste att dammsuga och rensa i..

Satt och tänkte att det nog skulle vara bra att ha en egen liten digitalkamera, behöver ju inte vara en jättespeciell. Men har kollat ut några och hoppas att de sjunker i pris till i sommar. Hade räknat på en kamera runt tusenlappen.
Ska byta ut lite musik på min iPod, sen ska jag försöka plugga lite. Sen blir det snabb städning, för är sugen att sätta mig framför en film med lite kladdkaka :)

Ciao!




1 kommentar:

Sabina sa...

Helluu.. Det där med dricka kanske vi ska prata om nån annanstans ;) hihih!! Men men, allt bra?? Puss