torsdag, juni 12, 2008

Då har snart en vecka av sommaren/sommarjobbet gått. Väldigt skönt, eftersom jag inte ser fram emot att gå upp 05.50 och sedan kratta ogräs hela dagen. Sådär kul också eftersom de andra två (tror jag, om man tittar på hur de håller på) kommer vara väldigt "nära" vänner snart ^^ men det är väl kul för dom, men mindre kul för mig som får vara med T hela dagarna -_-

I helgen är det karnivalen, får se om jag tittar nåt på själva tåget. på kvällen blir det jobb och film. på dagen ska jag träffa Sabina!! Du är bäst! och ger bekräftelse till skillnad från vissa andra.

Nu ska jag chilla framför Lasse Lindh, sen duschen sen sängen.

Ciao!

Dom säger att man inte kan välja sin familj
men jag tror fan inte ens man kan välja vem man ska älska!

2 kommentarer:

Sabina sa...

DU är bäst.. <3<3<3<3

Anonym sa...

håller med!!! första versionen var bäst.