måndag, juni 02, 2008

Juni

Shit, det är redan Juni! Det är knappt så man hänger med, det går ju så fort! :)
På onsdag får jag sommarlov, men det känns som jag redan har det eftersom jag är ledig måndag & tisdag. Känns ju lite ovärt att gå till skolan på onsdag, men jag har lovat Simone, eftersom det blir min sista dag på JB i Västerås.

Så min vecka ser ut såhär:
Idag: sola (&kanske bada)
tis: badet med Sabina
ons: skolavslutning
tor: fira systers skolavslutning
fre: inflyttningsfest :) hoppas det blir kul! (det kommer det bli, för det har jag & Sabina bestämt =P)

Ciao!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Neej? Ska du sluta? Var ska du börja sen? Vad tråkigt :(

Anonym sa...

ah, jag förstår.. men hoppas det är bättre där isåfall då :) men vi kommer sakna dig!

Anonym sa...

hehhh..jo jag kan gissa vem.. :/

Anonym sa...

nej jag vet inte faktikst! men det står på tavlan så jag kan säga imorgon haha ;) eller nej kanske inte jag har ju ingen dator då! :S men vi ska väl typ luncha och så. sen har vi ju grillning på kvällen! du lär ju komma som en sista kväll :)

Anonym sa...

hoppas det löser sig :D

Anonym sa...

vi börjar 12.30! insamling av matkort /städning etc. sen lunch 13.15 ^^