onsdag, juni 25, 2008


Nu har jag nästan bestämt mig. Någon gång i höst ska jag köpa en systemkamera :)
Ska spara det mesta av min lön, sen sälja min andra kamera (nån som redan är intresserad?) sen kanske jag får spara lite av studiebidraget och kanske vänta tills jag fyller.
Har setat och letat kameror, objektiv och filter/linser nu ikväll och jag börjar redan längta, nu när jag vet att jag antagligen snart kommer vara ägare av en Canon EOS 400D eller 450D.

Imorgon blir det att vara själv hemma, hoppas på att mamma blir borta ett tag, är skönt att ha huset för sig själv ibland. Ska nog träna, sen tvätta, stryka och bara slappa framför tv:n. Försöker få ner Deja Vú, men det går inte snabbt.

Sen har man ingått en pakt med sig själv också, så inga sötsaker nu, har laddat upp med bananer och melon istället. Har inte satt upp nåt riktigt mål, men hela sommaren skulle ju vara behövligt. Men kan ju börja med att begränsa det till två dagar i veckan? Låter bra för mig och det är ju jag som bestämmer också!

Det får räcka för tillfället.

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det stämmer att jag har en 450! :) Tack för kommentaren också, det var snällt sagt! :D