tisdag, augusti 05, 2008

2 months

tisdag. 5 augusti. vilket betyder 2 månader tills jag blir 18!! längtar, fast har lite ångest för att jag inte alls har kommit så längt med körkortet =/ menmen, när skolan kör igång ska jag börja ta körlektioner och plugga teori.

annars händer det inte så mkt här hemma. det är regnigt, blåsigt och kallt ute. det brukar ju vara sol på våra medeltidsdagar.. har hösten redan kommit p.g.a. klimatförändringarna? hemskt isåfall.

på torsdag ska jag iaf gå en sväng på stan med Sabina :) förhoppningsvis prata lite med Simone som ska vara med på "marknaden".
på fredag är det örebro och Winnerbäck som gäller. är inte ett dugg laddad, mest p.g.a. vädret och att det antagligen bara blir jag & sofia som åker. och att det fortfarande finns massa biljetter på ticnet?! hallå, ingen som lyssnar på winnerbäck längre? kanske man får en bra plats iaf :)

nu ska jag titta klart på the sisterhood of the traveling jeans, den verkar bra. förutom att det är lite svårt att hänga med utan text.

Ciao!

Inga kommentarer: