lördag, augusti 23, 2008

En trisslott tack!

det är så mycket jag vill hinna med just nu och min enda begränsningen är väl egentligen pengar. känns som mina pengar bara försvinner och jag vet inte vart? hade tänkt använda största delen av lönen till en kamera, men eftersom den jag ville ha från början kommer bli för dyr, så har jag bestämt mig för en Nikon D60 istället för en Canon EOS 450D, gör jag rätt val tycker ni? kameran kommer antagligen bli en födesledagspresent eftersom jag inte vill betala hela själv (för då går verkligen resten av min lön åt).

eftersom jag nu går i trean betyder det studentbal i slutet på nästa termin och vart ska dom pengarna komma ifrån? jo, jag måste spara från min lön. jag fattar inte hur det ska gå ihop. måste verkligen hitta ett jobb!

Inte nog med det så behöver jag lite höst/vinterkläder och snart ska vi fixa min garderob så jag kanske måste betala lite där med. Kan inte nån ge mig en trisslott bara?

Anyway. Idag har jag städat, ovanligt - gör det varje helg (är jag ett städfreak? lr tycker jag bara om att ha rent omkring mig?) och snart ska jag nog äta makaronipudding :)

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

låter knivigt det där, du får sattsa på ett vinter jobb :D