måndag, augusti 11, 2008

försöker väl igen. hatar när man har skrivit ganska mkt av inlägget och datorn hänger sig så man måste starta om -_- så nu tänker jag bara skriva lite kort om det jag hade tänkt skriva.

Winnerbäck i fredags. Helt underbart! Markus Krunegård - positiv överraskning & bäst live! Miss Li - grym, vad annars? Winnerbäck + sommar = sant! så det var ju inte för inte som han blev vald till aftonbladets turnékung! :) hoppas på mer turnéer!

annars har jag fått lite annat gjort, beställt lite höstkläder från h&m, skrivit in mig på körskolan så på onsdag kör jag igång :) har också äntligen köpt en ny parfym (lr snarare beställt en från taxfree genom en vi känner). SJP's "Lovely" blev det, luktar riktigt gott.
Imorgon ska jag ringa och boka en tid för sminkkurs, behöver lite nytt till skolan börjar haha^^

Nästa tisdag kör skolan igång och det är bäst jag ringer till dom imorgon och kollar så de verkligen vet att jag ska börja hos dom =s

imorgon ska jag nog träna, tre veckor sen sist =/ sen hem och baka mäktig chokladkaka, mums!

Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter riktigt härligt :D
hoppas att alltkommergå som planerat :D

Anonym sa...

Svar till elin: Du det där om livelåtar, jag håller med dig, Elden live, är grrrrrrrrrrryyymm! går inte att beskriva med ord! :)