torsdag, augusti 21, 2008

Student 2009 here we come!



Bara tre dagar av trean har gått och vi sitter redan och pratar om student och bal. Gud vad jag längtar! Satt och kollade runt lite på klänningar nyss och jag har nog bestämt mig för en blå klänning. men jag vet inte om jag vill ha en ljus eller mörk.
sen kollade jag även på "student 2009"- tröjor. när man får en sån, då kanske man börjar fatta att det är vi som kommer ta studenten nästa sommar. känns lite overkligt, hela gymnasiet har verkligen gått så fort. men det bästa av allt är att jag kommer få stå där på flaket och skrika med bästa Sabina! :) och även resten av klassen, som för övrigt är helt okej. tjejerna jag har umgåtts med nu är verkligen helsköna :)

det värsta med studenten är att man skiljs åt, visserligen kommer jag bara gå ett år med dessa folk, men jag tror att vi kommer nära varndra iaf! Men först har vi ju ett helt år att se fram emot.

Nog om detta, ska väl snart sova. Imorgon blir det ut till Vilsta (i eskilstuna) och tävla (på tal om studenten) om vem ska springa ut först. Och vår klass verkar leda, så vi får se om vi kan hålla ledningen =P

Ciao!

Inga kommentarer: