fredag, september 26, 2008

Min fredag

Blev lite shopping idag :)
Hittade en jacka, väldigt söt!
Två par stövlar/stövletter. Så de som är överkryssade har jag "uppdaterat"
med ett par nästan likadan eftersom jag tyckte om dom så mycket.
Sen hade de billig hårfärg på Kicks, så köpte en förpackning
eftersom det inte blev helt jämnt när jag färgade sist.
Sen hade de utfärsöljning på Mique, som ska stänga på Tuna Park och flytta till Strängnäs =/
Där hittade jag en skål, som jag köpte naturgodis till :)
Vi hittade även underlägg till hundarnas matskålar.
Sen hittade mamma massa dukar och underlägg, väldigt fina :)
Sen vart det även en supermysig/söt mössa för min del! :)
blev ju självklart kyckling på wok kitchen, mums!

slängde bara ihop ett kollage. tycker verkligen inte om våran kompakta kamera, är ju så van med min "nästan-systemkamera".
so don't judge me!!
Snart ska vi ner till Karlssons och fira Eva!
Ciao!

Inga kommentarer: