måndag, september 15, 2008

I write sins not tragedies

Då var det en ny skolvecka. det enda på schemat var samhäll, där vi fortsatte med nån broschyr. men det är så mycket krångliga meningar man ska gå igenom så man glömmer nästan bort vad man egentligen håller på med. men det är nåt med lagar om att man ska behandla alla lika.
Sen hade några i klassen svenska c och eftersom jag måste vänta på tåget i en och en halvtimme varje måndag så sitter jag med på halva deras lektioner, bra tidsfördriv.

Sitter för tillfället och lyssnar på Panic! at the disco som jag kom på att jag hade på CD. så kul att ta fram gamla skivor och lyssna :) speciellt när man har glömt hur bra de är!

Ikväll är det singelmammor :) men nu hade jag tänkt kolla igenom min rapport till naturkunskapen, för att låtsas som att jag också har plugg att göra!

Ciao!

Inga kommentarer: