torsdag, september 25, 2008

Ingenting är omöjligt

Hur lyckas man få ett myggbett under foten? den 25 september liksom?!?!
Jag verkar ju lyckas med det omöjliga haha.

Blev inte så mycket plugg idag, typiskt. Ska snart kolla på idol från idag, sen ska jag nog sova. är somsagt väldigt trött hela tiden och idag har verkligen inte varit ett undantag.

I helgen blir det ganska fullt upp känns det som.
Imorgon: Frisören. Körskolan. Tuna Park. Willys. Hem. Fira Eva.
Lördag: ev. Umgås med Sabina :) Jobb på kvällen
Söndag: Pluggdag. Jobb på kvällen.

Sen vill jag också bara få avreagera mig lite. Är SÅ TRÖTT på dessa "snorungar" som åker med vårat tåg. De är i ca 12- års åldern och är hur störiga som helst. Undrar om det finns en "tyst- vagn" på dubbeldäckarna? För några sitter och pratar så hela vagnen hör. Den andra verkar inte veta vad respekt är. För de sitter och sprutar ut typ halva deras parfym, så man fick världens huvudvärk. Skulle ha sagt att jag var allergisk, så de kanske fattar hur man ska, eller inte, bete sig!
*
Har iaf skrivit ett personligt brev jag ska ta med imorgon så jag kanske kan fixa klart praktikplats!

Ciao!

Inga kommentarer: