lördag, september 13, 2008

Loud Silence

Fick tillbaka min älskling idag :) Det vara bara nåt fel med mjukvaran som tur var :) Så nu har jag bytt ut massa gammal musik mot Sonata Arctica och Lifehouse :)

Lördagskväll. Inget att göra, som vanligt, nuförtiden. Man har inte fyllt 18 och har bara en kompis kvar =/ Men det är väl tydligen så, folk förändras och vissa kan man inte vara nära hela livet.
Om man bara hade nån som alltid fanns där, ett "safetynet". Jag tror jag skulle känna mig tryggare i mig själv då också, fast på den fronten är det faktiskt inte så illa :)

Men jag har iallafall någon, även om det inte är på heltid.
S A B I N A ! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt att du har henne :P
o jag vill gärna vara din kompis :/ o inte bara klasskompis :S men antar att det blir svårt?