lördag, september 20, 2008

To the moon and back

Hann inte alls göra det som stod på min lista. Det enda som blev av var att övningsköra. Men gud vad vi körde. Ända till Eskilstuna och ICA Maxi :) Det gick väldigt bra och på Maxi hittade vi en del. Och träffade en släkting (mammas kusin), som jag nästan aldrig träffat förut, förutom när jag var liten. Han jobbade med badrumsgrejer (den serien som skåpet på bilden) som finns att köpa på IKEA, gissa om jag blev glad?! Där skulle jag vilja jobba!!

Sen åkte vi ut till pappas kollega Kjell och hans fru Karin, som har ett litet hus ute i "Anderslunda". Det är så fint där, gammalt och vita väggar, med vita möbler, sådär som de ska se ut i sommarhus. Snacka om att jag också skulle vilja bo där om somrarna!

Nu ska jag pyssla lite i photoshop. Blir nog ingen ny design på bloggen. Fanns ingen stilmall som passade till min idé. och på blogg.se ligger min gamla kvar, så jag kan inte ha mitt namn som domän. och inte kommer jag in på gamla bloggen heller.. suck!

Inga kommentarer: