måndag, oktober 06, 2008

Dagen började med att jag vaknade 05.54 av en omedveten snooz. Sen när jag klev upp kände jag att min mage gjorde ont =/ men gick till skolan iaf och det gick så småningom över. I skolan hade vi samhäll och började med ekonomi, inte mitt starkaste ämne, men det vart lite intressant när vi började prata om friskolor & John Bauer. Sen får man minnen från nian och SO- lektionerna. Vad lätt allt var då, haha.

När jag kom hem skrev jag "klart" religionen - vi ska skapa en egen religion och första uppgiften var att komma på en skapelsemyt.
Annars har jag inte gjort så mycket, hoppades på att få åka ner till banken och fixa lite saker, men vet inte om jag hinner idag. Beror på när de stänger.

Nej, nu får jag ont i huvudet.

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

1. ta en ipren :P
2. vad handlade din myt om?
3. det är jöns som är 20 :P hehe