fredag, oktober 10, 2008

har nyss tittat på ännu en beck. var längesen jag såg dom. jag tycker verkligen om sådana filmer, men de är ju inte så roliga att se två gånger, när man vet vem mördaren är. Men Beck och Wallander är de enda svenska filmerna som faktiskt är bra.

Idag vart en kort dag i skolan, väldigt ovärd också. men fick iaf reda på datumet till balen :) så nu hoppas jag inte att Ullvi eller Vasa har samma dag, då kan det bli fullt hos frisören.

Ikväll kommer Erika och håller mig sällskap för jag vill inte vara själv. Vi ska titta på Idol och äta chips! :)

Annars blir det mest slappa i helgen, ska väl försöka ta mig upp till gymmet nån dag. måste även ut och köra! Imorgon kommer mamma hem från Umeå :)

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför inte boka frissa nu, du vet ju när balen är??