fredag, oktober 24, 2008

Idag funderade jag egentligen hur ointressant min blogg är. skriver ju mest vad jag gör om dagarna (som de flesta tycker är såå tråkigt), lite tankar och funderingar, lite musik och "vill ha- kläder". kom gärna med åsikter om ni tycker min blogg är tråkig eller inte.

_____________________________________
Idag vart det ingen fotning, för Sabina blev sjuk. Så jag fick höstlov redan igår! Så idag sov jag till elva, åt frukost och körde ner på stan med pappa. Sen dess har jag gjort så mycket vettigt.
Imorgon är jag ensam hemma, t.om. utan hundar, woho! Fast jag kommer väl sova halva dan och vakna när mamma och pappa är tillbaka..
over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får väl försöka komma på något att inrikta dig på ;) Jag har kvinnans tecken mellan skuldrorna. :)

Anonym sa...

Haha, ta det inte på det viset (: