söndag, oktober 26, 2008

If I could turn back time..

..I would make you mine!

Var ner på bion och jobbade lite vid två, ska ner till klockan sex igen. Skönt att man inte ska upp tidigt imorgon och ha samhäll, detta lov är efterlängtat.

Just nu är jag så shoppingsugen, skulle inte sitta fel med en resa till stockholm. någon som vill betala resan dit och hem? :) Var nästan ett år sen jag var där sist, men mycket har hänt sen dess. Har ingen kontakt med er alls, vilket jag tycker är tråkigt. Men somsagt, folk förändras och det vart tyst från båda håll, så lite kanske jag får skylla mig själv eller?

Det kommer nog inte bli någon shopping i stockholm ändå, eftersom jag ska lägga undan pengar till kameran och lite annat. Men lite sparar jag så jag kanske kan köpa en av tröjorna i nedanstående inlägg.

Ska kika film innan nästa jobbpass.

over and out!

Inga kommentarer: