måndag, november 03, 2008

XOXO

Det positiva med att vara singel är att man får dregla (okej, inte bokstavligt. men aa..) över snygga killar i dessa typiska ungdomsserier, utan att behöva bry sig om nån annan. För ni har väl inte missat Chace Crawford som spelar Nate i Gossip Girl? Nu är inte jag den som går och kärar ner mig i en skådespelare, men han är ju fin att titta på!

Med på bilden är också Blake Lively som spelar Serena i GG och på denna bild bara älskar jag hennes frisyr, eller aa hela hennes outfit egentligen. Ser ut som en grekisk prinsessa under antiken.

massa babbel det blev..
jag måste komma på nåt ämne att rikta in mig på, men vad? Help me!

Nu borde jag sova!

over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

oo jag kommer ihåg när jag var liten och var helt kär i en kille från "tredje klotet från solen" missade inte ett avsnitt och satt där och dreglade, ja man var väl lite små gullig som femåring ;)