lördag, juni 09, 2007

sitter inne fast det är fint väder ute. men jag är förkyld så jag pallar inte att ligga ute och sola i denna värme. istället har jag lagt in ny, gammal och sommarmusik på iPoden :)

Igår hade jag fullt upp.
07.00 Gör mig iordning och käkar frulle för att sedan åka upp till Ullis och hjälpa tjejerna att fixa håret.
10.10 Åker hem, sminkar mig lite snabbt för att sedan åka upp på stan och se när syster går ut kyrkan.
11.45 Niorna kommer ut från kyrkan och jag kramas, gratulerar och fotograferar.
12.15 åker hem och käkar och tar ett dopp i poolen.
14.45 Åker till kusinerna på kalas. där käkas det mat och tårta.
19.00 Åker hem, duschar och gör mig iordning inför kvällen.
21.00 Hämtar upp Sabina och åker upp till Hällarna.
01.50 Jag somnar i min säng efter en lång dag full med roliga både nya och gamla möten. Roligast var att se Olle igen :) Snällare kille kan man nästan inte hitta.

Det jobbigaste med en här dagen var att jag inte mådde så bra. Förkyld och en del annat =/ That's life!

Nu måste jag svalka av mig lite, så det blir doppa fötterna i poolen. Mer vågar jag inte doppa som läget är.

Ciao!

Inga kommentarer: