söndag, juni 17, 2007

Sommar i varenda vrå.

Det märks även här på bloggen att det är sommarlov. För det första är det ganska fint väder att det inte blir så mycket datasittande. För det andra har jag inte så mycket vettigt att göra på dagarna, så det blir inget roligt att läsa =P men jag känner att jag måste uppdatera lite så..

Sitter här med lite blandade känslor.
Jag är glad för din skull, kul att det går bra för någon iaf!
Men ändå hade jag lite hopp om oss, men jag visste att det här skulle hända förr eller senare.
Kommer sakna att sitta och prata med dig ända in sent på småtimmarna!
Me and my stupid disease.
Dum spiro, spero - "Så länge jag andas, hoppas jag"

Vad händer i veckan då? Ja, alla förutom jag jobbar ju. De som är hemma bor typ flera mil från mig =/ Sen är det ju midsommar! Vad händer?! Lite panik har jag, allting blir alltid planerat i sista sekund i min värld.

Allt för idag.

Ciao!

Inga kommentarer: