söndag, juli 01, 2007

det händer bara inte!

kul besked man fick igår när man kom hem. allt som vi hade på våran "extra-hårddisk" har raderats! det betyder att det jag har haft på min skoldator, d.v.s. mycket av min musik och alla bilder, framförallt nästan alla jag har tagit med min digitalkamera, är borta. musiken går ju att fixa på nytt, men bilderna är bara borta! ARGH!!!!! sånt händer bara inte!! :'(

jag får väll ta ut mina agressioner på gymmet som jag ska besöka om ca. en timme, med sällskap av Sofia :) kul att umgås med henne också! händer alltför sällan =/

imorgon ska jag följa med pappa till västerås. ska först hjälpa honom lite på jobbet, sen ska vi åka in till stan, för jag måste fixa mina glasögon. sen ska jag titta lite på nya träningskläder :) det behövs verkligen, blir lite varmt att träna i långa mjukisbyxor... sen på tisdag börjar jobbet. ser inte fram emot att gå upp 06.30 i tre veckors tid såhär mitt i sommaren!

nu ska jag packa lite träningskläder!

Ciao!

Inga kommentarer: