onsdag, juli 04, 2007

hard work work.

idag var andra dagen på jobbet. fick börja med att dammsuga. inte lite varmt det blev, puh! sen fick vi rycka upp några gamla blommor som satt i stora krukor. sen käkade jag innan jag följde med till bryggermimuseet.

även fast det är ganska korta arbetsdagar, 6 timmar, så går de i snigelfart. eftermiddagarna den här vecka lär spenderas genom att sitta på en stol och vakta när det kommer besökare. kan ju säga att det blir lite drygt att bara sitta där i en och en halv - tre timmar. imorgon ska jag och oskar, som också sommarjobbar där, vakta bryggerimuseet helt själva. om vi inte hittar på något roligt att fördriva tiden med, kommer jag somna. vet inte hur mycket jag gäspade i eftermiddags..

inte nog med det, så ska jag jobba på bion ikväll. fast det är bara drygt en timme och då finns det ju en del folk att prata med :)

nog skrivet, speciellt om jobb!

Ciao!

I've gotta say how beautiful you are!

Inga kommentarer: