onsdag, september 12, 2007

12/9 2007

Onsdag. Snart helg =)
Började dagen med att gå över en massa fotbollplaner och klättra över typ ett träsk. Det är bra att våran idrottslärare är så himla tydlig =/ Aja, sen när vi väl kom fram så skulle köra ett pass som var som en fotbollsträning. Vi värmde upp, körde lite teknikövningar och sedan körde vi match. Det var mycket roligare än vanligt för en gångs skull. Sen i slutet fick vi köra idioten som straff för att vi förlorade matchen. Men sen körde vi en tävling där vi skulle ligga med raka ben rak ut, precis ovanför marken och jag var en av de tre som vann! =)

Nu har vi svenska där vi har börjat jobba med språk, det ska bli kul tycker jag. Svenska är nog mitt favoritämne, näst efter multimedia.

Ikväll ska jag på handledarkurs i 3 och en halvtimme! Varför måste den vara så lång för? Jag kommer typ somna. Missar Idol gör jag också xD

Ska se om de andra behöver lite hjälp..

Ciao!

Inga kommentarer: