söndag, september 09, 2007

Nu är hösten här…äntligen!

Så var det slut på ännu en vecka.
Jag börjar tycka om söndagar mer och mer. Speciellt nu när det börjar bli höst. För idag kändes det verkligen som en höstdag. Jag, Sofia och Viktor cyklade ut till donkan och det var lagom kallt och det luktade t.o.m. lite höst. Hela kvällen har bara varit en mysig, första höstdag! Sådana får det verkligen bli flera av, eller vad säger du Sofia?

Imorgon har man sovmorgon, så ska följa med Sofia upp på stan och kolla lite saker, sen ska hon även klippa sig innan vi åker.
Sen blir det att ta ett sent tåg hem, 17.02 närmare bestämt. Men det är för att jag behöver hjälp med hemsidan åt bion, som jag är ansvarig för. Sen när jag kommer hem så hinner jag väl lagom käka innan jag drar på vattengympa.

Det var väl ungefär det jag hade att säga.

Nu ska jag sova.

Ciao!

Inga kommentarer: