onsdag, oktober 17, 2007

Changes.

Sitter kvar på praktiken, fast jag egentligen kunde ha gått för ett tag sen. Men bara för att vi kunde ha slutat tidigt idag, så har jag bokat in min sminkkurs halv fyra. Men det ska bli kul att äntligen göra den J Medan jag väntar på bättre tider så laddar jag hem lite penslar till Photoshop och har hittat riktigt snygga ornament, så jag funderar på att göra en ny, snygg rubrik här på min blogg. Får väll fixa och trixa lite och se vad jag kommer fram till.

Ikväll ska jag färga Sofias hår, så nu kommer även hon bli mörkhårig. Ska bli trevligt att umgås lite med henne, träffas alltför sällan nu.

Ska kolla lite saker innan jag går för dagen.

Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska vi vara nån dag i helgen? :) Gärna på daan för på kvällen är jag bokad .. :) Thiihi!!Pussen gumman<3 /sabina

Anonym sa...

Lördag kanske? Träna oxå? Pussen<3 /Sabina