tisdag, oktober 16, 2007

Downfall.

Idag har varit en väldigt seg dag, men jag har ändå lyckats hålla humöret på topp! J Började med att jag har sovit alldeles för lite, fast sen på praktiken var de lite roligare eftersom vi fick fota massa produkter i studion. Vi var klara typ kvart i tre, jag tänker att jag inte hinner ta tåget en kvart senare så jag stannar kvar och redigerar lite. Såklart när jag kommer till stationen är tåget en timme försenat L Så jag gick till Donkan för att köpa lite mat, eftersom jag trodde jag skulle jobba på bion, men när jag väl är i Arboga och kommer till bion så är det plötsligt fyra stycken där så jag kunde åka hem. Så då fixade jag lite med mammas dator sen åkte vi till spåret och gick en sväng med hundarna.

Nu har det blivit tittande på Andra Avenyn och snart börjar House! J

Ciao!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Vilken osis du har gumman <3 ;) Vad är andra avenyn egentligen? alla pratar om det! Antar att de är på 5:an? ;)

Anonym sa...

Gumman då vilken osis <3 Vad är andra avenyn? Alla pratar om det ? På femman kanske? ;) /Sabina