söndag, oktober 14, 2007

Innan mörkret faller.

Idag var vi alltså på Athena och åt god mat J Så man har luktat vitlök hela kvällen =P

Har inte gjort så mycket annat idag. vid halv åtta kom Sofia och Ullis, så vi gjorde te och kollade på Andra avenyn och spelade kort. Sjukt roliga tjejer det är alltså! J

Hoppas det händer nåt kul på praktiken den här veckan, är så drygt att bara sitta vid datorn och rösta på en massa bilder. Hoppas också på bra väder d.v.s. att det inte blåser eller regnar, så vi kan vara ute och fota.

Sen borde jag också boka ett par grejer, bl.a. klipptid, för nu är det kris alltså! Sen ska jag ta och göra min sminkkurs också, innan jag gör av pengarna på annat. Sen ska jag ta ledigt för att hälsa på Sabina någon dag också. Usch vad mycket som ska hinnas med känns det som. Även fast vi har praktik är det saker som ska vara klara i skolan tills vi kommer tillbaka också. Det här är inte alls mycket om man jämför med vissa andra linjer, så jag ska egentligen inte klaga. Men nu är det ju inte bara skolarbete som ska göras så..

Nej, vi klagar alldeles för mycket på ingenting. Tänker därför sätta punkt för detta inlägg här.

Ciao!

 

2 kommentarer:

Sabina sa...

Sööötnöööt <3

Anonym sa...

nej, kriminalromaner är ingen jag gillar. jag har läst några, bla. camilla läckbergs olyckfågeln, men jag gillar mer romantik och sånt! :D